Så blev Eventyrhusets Olympiske Lege åbnet med fest sang dans og ikke mindst OL-bålet :)
Det var en flok glade deltagere som var mødt op med god gejst og forventningerne er fortsat høje! Alle glæder sig til rigtigt at komme igang med disciplinerne i morgen :)
P.s. vedkomnet som fandt en megafon til Jacob undskylder mange gange ;)
Hyggelig PLANTEDAG for vores søde børn og deres bedsteforældre, oldeforældre eller andre "ældre" familiemedlemmer (ikke mor og far ;oD ). Vi planter medbragte krydderurter, sommerblomster mm. og spiser frokost sammen.