I dag har vi været på legepladsen til formiddag alle sammen. Vi har kørt på motorcykler, leget i sandkassen og rullet ned ad vores nye bakke foran stuen. Sikke noget dejlig blødt græs vi har fået :) god pinse ferie til jer alle :)
I går fejrede vi Svend som blev 2 år i onsdags! Svend havde boller med glasur med, nøj det var lækkert! Vi sang fødselsdagssang og Vega, Neel og Leo gav Svend sin gave. Hurrra :)
I går startede Alfred på Skrubtudsen. Stort velkommen til Alfred og familie. Vi glæder os til at lære dig at kende. Alfred L., Anna Ebba og Atlas har hygget på stuen her til formiddag, hvor vi sang fagtesange og legede med alt banylegetøjet..